Visa studentum.se som: Mobil

Hjälp med uppsatser samt uppgifter (högskolan) - Betalningen sker i överenskommelse. - Forum

2017-08-16 16:23   Ros
Hej! Behöver hjälp med mina 2 kandidatuppsatser och 7 uppgifter med korrekturläsning, grammatik, statistik, kvantitativ och kvalitativa undersökning, val av uttryck det kan uppstår att få hjälp med innehålet och hjälp med att redogöra/skriva (om det måste förändras nån del som jag har redan gjort). På Svenska och Engelska språket. Betalningen sker i överenskommelse. Hör av er om det verkar intressant. Ros.

RE: Hjälp med uppsatser samt uppgifter (högskolan) - Betalningen sker i överenskommelse.
2017-08-18 13:03   Håkan
Jag tror att jag kan hjälpa dig med detta. Du är välkommen att kontakta mig, kan du se min email? Och annars skriv hur jag kontaktar dig.

RE: Hjälp med uppsatser samt uppgifter (högskolan) - Betalningen sker i överenskommelse.
2017-08-18 20:14   P
Hej!

Jag kan hjälpa dig med grammatik, korrektur och översättning om du önskar.
Maila gärna så kan vi disktuera mera.

MVH

P

2017-11-07 00:29   Ros
Håkan och P,
tyvärr ni har inte skrivit er e-post och det visar inte er e-post här.
Hur kan jag nå er?

2020-01-08 22:21   adam belhaj

hejsan!

jag undrar om du kan hjälpa mig med min c-uppsats ? hur kan man kontakta dig ?

Recensionspolicy

recensionspolicy studentum.se

Vill du lämna en recension om en skola eller en utbildning på studentum.se? Kul! Då bidrar du med att hjälpa andra att hitta den utbildning som passar dem bäst. Läs gärna vår recensionspolicy om hur vi godkänner och publicerar recensioner.

Ladda ner recensionspolicyn här!

Nyhetsbrev
Prenumerera på nyhetsbrev om studier från studentum.se
Logga in