Åk 9 studiehjälp - Forum

2017-02-10 18:08   Jeanette
Hej! Min son går i 9 an och behöver studie hjälp för att höja sina betyg. Ämnen NO, SO, MA, ENG OCH SV. Dessa ämnen är det ofta inlämnings uppgifter och läxor som han behöver hjälp med. Idag så har han betyg c-d i dessa ämnen. Mvh Jeanette

RE: Åk 9 studiehjälp
2017-06-01 07:46   Jeannie
Hej!

Jag är en KTH-student på civil.industriell ekonomi. Jag har hjälpt många elever med deras matte och fysik allt ifrån lågstadie till högskolan årskurs 1 (ibland även andra ämne, beroende på hur efterfrågan ser ut.)

Som person är jag en utåtriktad person som brinner för kunskap men även konst och musik. Mina betyg i de naturvetenskapliga ämnen har alltid varit den högsta, med undantag av tre kurser från gymnasium årskurs 1, som jag inte har fått A på för att jag spenderade för lite tid på mina studier.
I exempelvis ämnet algebra och geometri är jag en av de 2% (!) elever på KTH som har fått A i kursprovet.

Kontakta mig gärna ifall du fortfarande är intresserad av att hitta läxhjälp åt din son. Han kanske också behöver hjälp för att höja sina betyg i gymnasium?

Lämna gärna dina kontaktuppgifter så kan jag bifoga dig med mer info! (mina betyg, feedback från folk som jag har jobbat med etc)

Med vänliga hälsningar!
Jeannie
Jeannie@kth.se
0854063226

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀