Universitet - Forum

2007-03-12 23:58   Anna Fadas
Hej! jag och en kompis vill åka till Nice och plugga franska,men vid universitet. Vi har letat runt men hittar inga språkkurser på universitet. Några tips förutom att söka direkt till universiteten i Nice?

Ang: Universitet
2007-04-06 17:47   Rosanna
hejsan! Jag har också planerat att åka till Nice och plugga på universitetet där, har nog kommit lite längre än er dock. Har mailat skolan om lite frågor jag hade och nu har jag ordnat alla papper och ska bara skicka in dem. Jag tyckte att jag hittade massa andra språkskolor när jag letade, me ntyckte ändå att Universitetet verkade bäst, tror man lär sig mer om man bara är mest bland fransmän. På universitetets hemsida står det ju om deras språkkurser, att de har två olika kurser bland annat. Om ni vill kan jag vidarebefodra de mail jag fått av studievägledaren där nere, de gav mig lite extra information iallfall! Hör av er om ni vill ha informationen. Kram Rosanna. rosanna_ling@hotmail.com

Ang: Universitet
2007-04-06 19:10   test
provgrej endast

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀