Spanska i Barcelona - Forum

2005-10-18 16:36   stefan
hejsan! jag är en kille på 22 år som tänker åka och plugga spanska i barcelona på nybörjarnivå. undrar om det är nån som kan ge lite tips på nåra bra och billiga skolor? jag kommer åka ner efter nyår nångång om det e någon som e sugen. hör av er: neurook@hotmail.com stefan

Ang: Spanska i Barcelona
2005-11-07 10:32   rebecca
hejsan! läste ditt inlägg och vi sitter i samma båt skulle jag tro.. jag vill oxå åka till barcelona efter nyår o plugga spanska.. har du någon info om skolor o priser osv?? MVh rebecca

Ang: Spanska i Barcelona
2005-11-07 20:21   Al
Hej Rebecca undar om du fortfarande har planer att åka ner till Barcelona nu efter nyår? Ska dra ner i Dec till Barcelona:. Med vänliga hälsningar Alexandra

Ang: Spanska i Barcelona
2005-11-21 13:49   ola
Tjena! hade också tänkt att åka ner till Spanien efter nyår! Kan inte du och Rebecka lägga till mig på era MSN? Känner mig lite vilsen i val av skola mm, vore skönt att ha några andra intresserade att diskutera med :) MvH // Ola

Ang: Spanska i Barcelona
2005-11-21 13:49   ola
Tjena! hade också tänkt att åka ner till Spanien efter nyår! Kan inte du och Rebecka lägga till mig på era MSN? Känner mig lite vilsen i val av skola mm, vore skönt att ha några andra intresserade att diskutera med :) MvH // Ola MSN: popolle_@hotmail.com

Ang: Spanska i Barcelona
2005-11-21 13:53   Ola
Tjena! Hade också tänkt åka ner till Spanien och plugga efter nyår! Känner mig väldigt vilsen i villken skola jag ska välja mm. Kan inte ni som ska ner till spanien lägga till mig på MSN? Så skulle vi kunna byta lite information. MvH // Ola MSN: popolle_@hotmail.com

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀