plugga franska men var? - Forum

2006-08-17 00:17   cicci
är verkligen sugen på att åka iväg till frankrike i höst och plugga franska vid nån språkskola men kan inte bestämma mig för var jag vill åka...har lite planer på toulouse eller paris men e öppen för förslag.är det någon som varit iväg och pluggat där och skulle vilja berätta eller bara ge lite tips om roliga städer i frankrike där man skulle vilja spendera 13v. Hör jättegärna av er och berätta!eller om du funderar på samma sak som mig,hör av dig då me! hej hej /cicci

RE: plugga franska men var?
2008-02-26 12:13   Sanna
Jag undrar samma sak! Jag har bestämt mig för att äntligen uppfylla min dröm om att lära sig franska på rikigt och ska också åka iväg i höst, 13 veckor ungefär. Jag vill också ha alla tips jag kan få! Jag har kollat runt på olika förmedlingar så jag har lite koll på vad det kommer att kosta. Men allt beror på var i landet man vill bo... Hör gärna av dig om du får några bra tips! Min mail: sanna_girrl@hotmail.com

RE: plugga franska men var?
2008-02-26 12:17   Sanna
Oj, märkte nu att tråden inte var så aktuell längre...

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀