Kombinera språk med annat? - Forum

2005-02-18 12:07   Maria
Hej hej, jo jag har kollat runt lite på den här sidan och har beställt lite information om ett par kurser utomlands, som jag ser fram emot att få hem och läsa. Men jag har tyvärr inte hittat det jag helst skulle vilja göra: Min dröm är att åka till t.ex Barcelona i ett år och plugga spanska basic på halvtid kombinerat med t.ex design, hotel & turism eller liknande på engelska på halvtid. Med studiemedel förståss.. Vad tror ni? Finns det nåt sånt? Om inte i Spanien, kanske i nåt annat spansktalande land? Eller finns den möjligheten i Tyskland? // MVH Maria

Språksrtudier och praktik
2005-05-12 20:18   larsson
Kolla på braheskolans hemsida de har kombinerad språk och företagspraktik!!! Jag har en kompis som fick praktisera och studera i düsseldorf, nu har de även i Barcelona

Tips!
2005-05-13 09:24   Masse
Hej Maria, Här är ett länktips http://www.studentum.nu/Utbildningar_med_Blueberry_Spraakresebyraa_paa_Istituto_Europeo_di_Design_5274.htm Hoppas det kan vara något! MVH Masse

Spanska med kombination...
2005-08-24 16:21   Martin Johansson
Hej! ta en titt på: www.bt-language.com vi har lite olika extra kurser som ingår i språkutbildningen. För att få CSN måste du läsa språket på heltid, detta gör du hos oss. MVH Martin

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀