Barcelona i höst - Forum

2006-03-21 15:45   Karro
Hej! Jag ska till Barcelona nu i höst och plugga spanska i 13 veckor eller mer. Men vet inte riktigt vilken förmedling jag ska välja. Någon som kan rekommendera en förmedling med bra priser? Jag funderar på att välja mellan skolorna Enforex eller Don Quijote. Några rekommendationer? Hör av er om ni har liknande planer. /Karro e-mail:karolinee_87@hotmail.com

Ang: Barcelona i höst
2006-05-15 18:52   Bosse
Hej du! Jag studerade med EF www.ef.se/master/ils/ i Barcelona och rekomenderar det varmt. Jag upplevde det som att det (till skillnad mot derar språkresor för tonåringar) var bra blandning på studenterna och relativt få svenskar. Skolan låg bra till och och lärnarna var toppen. Jag lärde mig mer eller mindre flytande Spanska på bara en termin. Rekomenderas!

Ang: Barcelona i höst
2006-05-17 17:11   Karro
Hej! Tack så mycket för rekommendationen! Jag ska kolla upp skolan o språkförmedlingen. : )

RE: Barcelona i höst
2010-08-07 20:47   Ellenor

Hej du!

Jag funderar på precis samma sak som dig och vore trevligt att höra hur det går för dig.
Jag håller själv på att drunkna i förmedlingar och alternativ.

Hör av dig!


Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀