Silverpaket hos 2komma0 säljes - Forum

2007-05-22 13:36   Johan
Här få du chansen att komma över Silverpaketet inklusive resultatgaranti plus hos 2komma0 till ett förmånligt pris. Jag köpte själv kursen men har inte startat den ännu i och med att jag redan har kommit in på min utbildning nu till hösten utomlands. Du får: - Obegränsad tillgång till utbildningen i en termin (22/4 till 15/11 – 07) - Tillgång till distanslärare - Resultatgaranti, vilket innebär att om du inte får ett förbättrat resultat än tidigare får du både kursavgiften (699:-) samt anmälningsavgiften (350:-) för att skriva högskoleprovet tillbaka! Gå gärna in på www.2komma0.com för att läsa mer om kursen och resultatgarantin. Ordinarie pris för hela kalas är 774 kr (699 kr för silverpaketet och 75 kr för resultatgaranti plus) men jag säljer kursen för 674 kr. Du sparar med andra ord 100 kr genom att köpa kursen av mig. Jag har även pratat med 2komma0 och detta är helt förenligt med deras bestämmelser. Kontakt mig gärna på johlindg@kth.se om du är intresserad eller har fler frågor.

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀