Plugga upp gymnasiebetyg under gymnasietiden. - Forum

2009-01-02 23:45   /robin
Tjenare :D Jag går för tillfället andra året på teknik programmet :) Jag satsar på höga betyg nu i tvåan och trean. Bara MVG:en Om några dagar ska jag byta gymnasielinje till IT linjen..Men jag hoppar direkt in i andra året. Så jag sliper gå om :) Jag skulle vilja plugga upp några betyg som jag fick i ettan, fick G i ett par kärnämnen. Såsom Svenska A och naturkunskap A. Finns det någon möjlighet att plugga upp dessa ämnen under gymnasietiden? Jag skulle hemskt gärna vilja göra det, eftersom jag tycker att jag blivit orättvist betygsatt och är villig att studera jätte mycket för att få upp betygen. Nu när jag ska börja min nya skola. Kan jag möjligtvis plugga upp Naturkunskap osv? Genom att sitta hemma eller gå ngn slags sommarskola..eller göra någon prövning... Behöver verkligen bra betyg :/ och vill gärna fixa detta under gymnasietiden. Finns det något sätt alls? Tackar jätte mycket för alla svar.

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀