har liiiite PANIK - Forum

2010-01-06 19:03   anna_u
Hejsan! Har sökt in till två distansutbildingr i vår, från olika universitet. Fick hem ett brev på posten från ett av dom, att man ska skriftligt "tacka ja" annars blir man struken från utbildningen+att man skulle gå in på denna sidan o anmäla sig med person nr o så så man får ett eget användarnamn. Nu är posten borta som jag fick och vet inte hur jag ska göra. Någon som kan hjälpa mig? Tacksam för svar! / en med panik

RE: har liiiite PANIK
2010-02-12 14:26   Sussi
Sent svar men ändå. Antar att det var två distansutbildningar på högskola/universitet som du sökte. Man går antingen in på studera.nu för att tacka ja till sin plats eller så ska man meddela det till skolan som ger kursen, om de sagt så i brev, email eller annat. Annars kan man mista sin plats (bli struken). Nu kan du kolla lediga studieplatser på sidan studieplatser.nu för de kurser du sökte till har du nog missat om du inte tackade ja till dem på studera.nu

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀