Uthyres Paris ! - Forum

2006-05-19 18:14   AE
Hej, Jag bor i en nyrenoverad och rymlig 3:a i 17:e arrond. i Paris och söker någon att dela den med from 1 juli 2006. Är Du interesserad så hör av Dig för mer information ! MVH Annika

Ang: Uthyres Paris !
2006-06-17 22:01   Julia
Hej! Såg din annons på studentum! Jag heter Julia och ska flytta till Paris i slutet av augusti för att studera på marangoni. Söker lägenhet eller rum relativt centralt, hör av dig om du fortfarande har rummet outhyrt! Vad är det för hyra? Vänligen, Julia

Ang: Uthyres Paris !
2006-06-19 09:29   malin
hej! hoppas du har kvar ett rum! jag har fått praktik på ett ställe precis där du har lägenhet. jag börjar eg. i slutet på augusti men kan betala i förväg om rummet står tomt innan dess. hör av dej så kan jag berätta mer. Malin

Ang: Uthyre Paris!
2007-12-27 18:05   Louise
Hej, jag undrar om du fortfarande är intresserad av nån att dela lägenhet med i Paris. Jag ska plugga där från slutet av februari 2008 till slutet av maj 2008 och letar nu boende. Tacksam för svar, vänliga hälsningar

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀