USA Våren 2008 - Forum

2007-08-16 14:31   Anneli
Tänkte åka till Florida eller Hawaii och plugga lite grann men också för att träffa människor och ha roligt! Jag är 24 år gammal och bor i GBG. Nyligen blivit singel och känner att jag vill testa något nytt där man kan komma bort lite. Någon som funderar på detsamma kan ju höra av sig till mig. Hade Najs

Ang: USA Våren 2008
2007-09-15 16:50   USA
hejsan!! Jag heter idah, ar 22 ar och kommer fran alingsas. jag har ocksa tankt tankarna att aka till USA och plugga. Jag har last ett ar i USA redan men bor nu i London. Men jag vill tillbaka dit och lasa kurser eller mer. Jag vill till hawaii, LA eller florida...santa barbra ar fint ocksa.. vad har du for planer?? mvh// Idah

Ang: USA Våren 2008
2007-10-06 21:19   zanna
hejsan! jag heter Sanna och är 22 år och jag är jätte sugen på att åka till hawaii och plugga ett halv år lr nåt, vore så grymt kul att komma iväg och få surfa, träffa folk och ha grymt kul... vet inte rikigt om de är för sent för att söka nu om man vill plugga våren -08... men du kanske redan har fixat de mesta, men om inte så kan du ju höra av dig! Zanna

Ang: USA Våren 2008
2007-10-23 22:52   Elin
Hej! Läste ditt inlägg och var tvungen att svara!Heter Elin och är 22 år,bor i Eskilstuna och har också nyss blivit singel,känner att jag måste ut i världen lite!=)har planer på att åka till Californien, Florida eller NewYork våren 2008 och plugga,vet ej hur länge ja stannar,men har siktat in mig på typ ett halvår- ett år!!Vill gärna ha ressällskap och råd!Hör gärna av dig! ha det gött!

Ang: USA Våren 2008
2007-12-27 22:26   Tina
Aloha, jag har varit bosatt pa Hawaii i 7 ar. Det ar ett helt underbart stalle att bo pa. Jag jobbar men har manga vanner som pluggar pa bade HPU o UH. De tva storsta universiteten har. Jag har manga bra kontakter nar det galler jobb och boende. Hor garna av er om ni undrar nagot. Gott nytt ar! T Skriv garna!

RE: USA Våren 2008
2008-02-20 15:38   jonna
hej! undrar hur palnerna går med hawaii. vill så gärna åka dit också och vore trevligt med sällskap. är en skön tjej på 20 som vill upptäcka livet! hoppas du hör av dig adda mig gärna på jonna_sch@hotmail.com

RE: USA Våren 2008
2008-10-08 21:41   USA
Hej, såg att du var intresserad av att åka till USA och plugga. Jag heter Idah och är en 23 årig tjej från Alingsås. Har bott i USA två år innan. Om du är intresserad kan du höra av dig. i_d_a_h@hotmail.com med vänliga hälsningar// Idah

RE: USA Våren 2008
2008-10-08 21:45   USA
Hej, såg att du var intresserad av att åka till USA och plugga. Jag heter Idah och är en 23 årig tjej från Alingsås. Har bott i USA två år innan. Om du är intresserad kan du höra av dig. i_d_a_h@hotmail.com med vänliga hälsningar// Idah

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀