USA 2008 - Forum

2007-08-21 00:39   Sebastian
Ska till usa under 2008, för mig lutar det mellan Californien Hawaii eller Florida. kan inte riktigt besluta vart jag ska, men något av det blir det. är du intresserad av att höra mer eller har vart/ är i staterna just nu får ni gärna höra av er. //Sebastian

Ang: USA 2008
2007-08-31 02:12   Jessica
Hej! Jag läste just ditt inlägg och var tvungen att skriva. Undrar först och främst vad du har tänkt göra i Usa, och om du har någon reskompis? Jag tar studenten i juni 2008, och är väldigt sugen på att åka till Usa då för att resa runt. Tror det finns mycket jag skulle uppskatta där och att jag aldrig skulle tröttna på att se nya saker. Så ifall du är intresserad av en reskompis eller bara sugen på att ha någon att prata med om din resa får du gärna höra av dig. Med vänlig hälsning Jessica Andersson, Piteå

Ang: USA 2008
2007-10-23 22:45   Elin
Hej! Jag har också planer på att åka i början på 2008 till Californien eller Florida!Tänkte plugga där,engelska.Ska du plugga där?ålder? mvh/Elin 22 år

Ang: USA 2008
2007-10-23 22:46   Elin
Hej! Jag har också planer på att åka i början på 2008 till Californien eller Florida!Tänkte plugga där,engelska.Är intresserad av resesällskap.Ska du plugga där?ålder? mvh/Elin 22 år

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀