Tillfälligt boende i Santa Monica VT-11 - Forum

2010-10-19 01:19   Lisa

Hej!

Jag delar lägenhet (en stor 3a) med två tjejer i Mar Vista, Los Angeles. Den 17de december - 5 februari kommer jag att vara hemma i Sverige, och hyr därför ut mitt rum under den tiden.

Ska du börja på Santa Monica College i vår? Vill du komma dit tidigare för att lära dig stället och se dig omkring innan skolan drar igång? (kan verkligen rekomendera det!) Om du vill ha någonstans att ta vägen under den tiden, och söka boende på plats (jätte lätt, plus att skolan hjälper till) så kan du hyra mitt rum medan du letar. Jag bor med två jätte shyssta svenska tjejer, och har mitt eget rum med badrum. Lägenheten består av två sovrum, vardagsrum, kök, två badrum och en walk in closet (mitt rum). Mar Vista är ett mysigt område, stranden ligger 15 minuters cykelväg härifrån (du kan få hyra min cykel under tiden också) och till skolan tar man sig på 20 minuter med buss, eller 30 med cykel. Busshålls plats direkt utanför lägenheten som tar dig direkt till Santa Monica city eller Hollywood (ett bussbyte).

Hyran är på 4200 / månaden, men du bestämmer själv vilken tid du vill bo i lägenheten så kan vi ordna upp pengarna efter det.

Hör jätte gärna av dig om du är intresserad eller har några frågor om vad som helst! :)

min mail: lisalindman17@hotmail.com


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀