Studera franska i PARIS HT 08 - Forum

2008-06-02 17:51   Mia
Hej! I augusti detta året ska jag åka till Paris för att studera franska på Sorbonne i ett halvår. Jag letar efter både en lägenhet och ev någon att dela den med! Det hade också varit roligt att träffa någon på en fika eller utekväll, som också ska åka till/eller är i Paris. Hör gärna av er; mia.fogelberg@hotmail.com

RE: Studera franska i PARIS HT 08
2008-06-17 13:02   Camilla Petersson
Hello! Jag och några människor ska installera oss i Paris till hösten typ september, oktober. Vi letar boende och vi letar jobb. Vi får hoppas på att lyckan är med oss. Hör av dig om du känner att det blir lite ensamt i Paris.

RE: Studera franska i PARIS HT 08
2008-06-19 21:42   Mia
Det låter mycket trevligt, här är min mail adress; mia.fogelberg@hotmail.com Hör gärna av dig!

RE: Studera franska i PARIS HT 08
2008-09-19 23:48   aw
Hej Mia! Jag skulle vilja läsa franska under VT09, jag kan tyvärr inte börja från tidigast februari. Har du något tipps? Hur fungerar det med CSN, Sorbonne verkar inte ha heltidskurser på franska. Hur har det gått hittils med boende mm? Mvh, Amina

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀