soker boende i barcelona - Forum

2006-11-01 17:07   pernilla
Hej! Jag har precis fatt jobb i barcelona och letar darfor just nu efter boende. Eftersom det hela gick valdigt snabbt sa ar jag redan pa plats i Barcelona och bor for tillfallet hos en kompis, men vill sjalvklart hitta nagot eget sa fort som mojligt. Jag vill valdigt garna dela lagenhet med nagon och letar darfor efter ett rum att hyra i en lagenhet, garna relativt centralt (och frascht)..... Ar det nagon som soker nagon att dela lagenhet med, eller som vet nagon som soker? Om det ar nagon som, precis som jag, soker boende och skulle kunna tanka sig leta efter en hel lagenhet att hyra tillsammans, sa hade det ocksa funkat perfekt! Pernilla

Ang: soker boende i barcelona
2006-11-07 17:19   Lisa
Hallojs, Jag har tidigare bott i underbara Barcelona och fick da hjalp att hitta boende genom Barcelona-home. Kolla in deras hemsida dar du hittar all nodvandig info samt kan se bilder pa lagenheterna. http://www.barcelona-home.com

Ang: soker boende i barcelona
2006-11-08 15:03   Pernilla
Tack sa jattemycket for tipset!! Ska kolla! :)

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀