Skall börja studera på IED i Milano hösten 2008, någon mer som ska det? - Forum

2008-02-03 02:07   Yannick
Funderar starkt på att åka ner till Italien i höst och studera på IED i Milano. Tänkte gå kursen Animation! Finns det någon mer som funderar på att åka ner? Kommer ju att behöva hitta boende och sådär, så finns det möjligen någon som vill försöka hitta något ihop eller någon som har tips på ställe att bo på? :)

RE: Skall börja studera på IED i Milano hösten 2008, någon mer som ska det?
2008-02-17 20:49   darwina
Hej Yannick! Jag ska också studera på IED i Milano. Jag åker nu te hösten. Jag letar boende redan nu, kanske kan hitta nåt tillsammans, blir ju billigare då. Hör av dig gärna: darwina.slioa@hotmail.com /Darwina

RE: Skall börja studera på IED i Milano hösten 2008, någon mer som ska det?
2008-08-06 01:58   E
Hej båda två! här är en till som ska ner till milano och IED för att plugga!, undrar om ni har kommit någon vart med ert sökande efter boende och isfall om ni har några bra tips, fruktansvärt svårt att hitta något! eller är det bara jag? / Emily

RE: Skall börja studera på IED i Milano hösten 2008, någon mer som ska det?
2008-08-06 21:58   Yannick
Det är väldigt svårt att hitta något och kunna få kontakt, men har du msn så kan man ju snacka mer där? MVH Yannick

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀