Santa Monica College HT2013 - Forum

2012-10-25 11:43   Nina

Hej! Jag har nyss fullföljt min ansökan till SMC höstterminen 2013 och väntar nu på besked om jag kommer in. Vet att det är rätt tidigt ute, men är det någon annan som söker roomates runt åldern 19 år (är 18 nu) så skriv gärna! Jag ska läsa Fashion Merchandising på 2 år och skulle gärna velat dela rum med 2-3 st andra tjejer som med ska dit :) tveka inte att skriva! kram!


RE: Santa Monica College HT2013
2012-10-29 14:01   Arbnora
Hej! gjorde du ansökan helt själv via nätet eller fick du hjälp av något bolag? Jag håller på med min ansökan just nu med har fastnat lite och jag är 18 just nu hade gärna också bott med någon/några:). hör av dej/er på Arbnorasuljev@hotmail.com

RE: Santa Monica College HT2013
2012-10-29 17:57   Arbnora

hej jag vet inte mitt andra inlägg kom tydligen inte med så försöker igen då:), ehm ansökte du alldeles själv eller fick du hjälp med något slags bolag? för jag har börjat med ansökan själv och har fastnat lite. Och så är jag 18 (fyller 19 i sommar) och skulle gärna ha en/flera roomies :) Hade tänkt läsa antingen fashion eller interior design. hör av dig/er på Arbnorasuljev@hotmail.com


RE: Santa Monica College HT2013
2012-12-03 21:18   Mira

Hej!

Ser ut som vi har precis likadana planer, är dock inte helt hundra på vad jag ska läsa än. Men tar studenten till våren och vill åka så fort som möjligt! :) Tar gärna din mejl om du fortfarande letar några att dela rum med eller bara någon att prata med om SMC och allt vad som hör till. Skadar inte att vara tidigt ute haha :)


RE: Santa Monica College HT2013
2012-12-05 06:48   Nina
Min mail är niinarockstedt@hotmail.com :)

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀