Santa Monica College HÖSTEN 07 - Forum

2006-12-29 17:33   Milad
Hejsan! Någon som skall åka till Santa Monica i Höst 07? hörde att det inte kommer bli något boende på Oakwood så tänkte om några var intresserade att dela boende? Bara att höra av sig på Msn/Mail: Miladios@hotmail.com Hade Fint =)!

Ang: Santa Monica College HÖSTEN 07
2007-01-09 14:09   Anna
Hej! jag och en kompis ska förhoppningsvis plugga på santa monica college till hösten. vi har läst om något erbjudande att terminsavgiften och boende kommer kosta runt 6000£. det skulle vara en lägenhet, där man bor fyra stycken, tror att det va oakwood. varför skulle man inte kunna bo där? vet du något om stipendium? / Anna

Ang: Santa Monica College HÖSTEN 07
2007-01-12 20:20   Milad
Hejdär! Ja, men med tanke på att man måste vara inne senast 22.00, att det ligger ca: 7 km ifrån skolan, och att det kostar väldigt väldigt mkt så tänkte jag ifall någon/några var intresserade av att hyra en lägenhet, men det visar sig väl förhoppningsvis i framöv. Nej jag vet faktiskt inte mycket om stipendier: annat än att man kan få det genom att va duktig på någon sport av nåt slag. Kusinen som hade läst på något universitet i Miami sade att vissa universitet gav ut stipendier om man hade "bra" betyg, och han berättade att han fått stipendie och väldigt bra "erbjudanden": tex gratis boende osv. pågrund av hans betyg. men annars så vet jag inte. Ps: Någon som också funderar över SMC och boende etc, kan gärna höra av sig: Miladios@hotmail.com, Ds Tack för dig svar, vänliga hälsningar/ Milad

Ang: Santa Monica College HÖSTEN 07
2007-01-15 13:10   Kim
Hej! Jag ska (om jag kommer in) studera på SMC till hösten. Jag anmälde mig hos IM-education, och för boende på oakwood och terminsavgifterna får jag betala ca 97 000 kr. Där skulle man dela rum med en annan person och lägenhet med två andra personer. /Kim

Ang: Santa Monica College HÖSTEN 07
2007-02-06 18:03   zanna
Hejsan ! Ska ni åka genom GO-study i Lund?? Jag ringde dem o sa att jag ville läsa engelska o då rekommenderade tjejen som jobbade där att jag skulle läsa vid Santa Monica College istället. Någon kurs på 4 månader.

Ang: Santa Monica College HÖSTEN 07
2007-02-06 18:05   Anna
Hejsan ! Ska ni läsa genom GO-study?

Ang: Santa Monica College HÖSTEN 07
2007-02-21 01:53   Milad
Tja, Nej jag läser genom CIS ( www.cis.nu ) BYE;)

Ang: Santa Monica College HÖSTEN 07
2007-04-16 00:10   camilla
hej Åker du med IBS? Oakwood har tydligen kickat ut alla svenskar för att de tidigare varit för stökiga, men det nya boendet ser minst lika fint ut på marina pointe apartments. Ska du åka till hösten skulle det vara kul o prata, ska själv dit nu i höst, skulle åkt med några kompisar men de bestämde sig i sista stund för Santa barbara.. maila eller lägg till på msn: camilla_8888@hotmail.com

Ang: Santa Monica College HÖSTEN 07
2007-04-25 11:20   natta
Hej! Jag heter Natalie, ska börja på Santa monica till hösten. Jag ska bo i studenthem för det ingår i priset men om någon vill prata kan ni ju maila mig.

min e-mail
2007-04-26 11:15   natta
Jag glömde sätta ut min e-mail natalie_envallhotmail. Kunde inte få knappen för snabel a att funka förlåt, men ni vet resten.

Ang: Santa Monica College HÖSTEN 07
2007-05-06 00:22   Hassan
Santa Monica.... varför måste man vara inne 22:00 ska dem behandla oss som barn eller ?

RE: Santa Monica College HÖSTEN 07
2008-06-26 20:23   Ida
Hej! Jag ska plugga på Santa Monica college nu till hösten 2008. Letar boende för fullt, är det någon mer som ska dit i höst och är ute efter boende? Delar gärna. Annars om det finns något boende någon kan rekomendera, gärna då man bor med andra studerande. Hör gärna av er!

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀