Santa Monica 2011 - Forum

2011-03-07 17:26   Camilla
post

Hej! Jag är en 20 årig tjej som ska åka till Santa monica till hösten och söker därför någon att dela boende med. Är det någon som är där nere och söker rumskamrat eller är det någon som också ska åka ned så kan vi ordna något tillsammans?

Camilla


RE: Santa Monica 2011
2011-03-09 11:36   marcy
post

Hej Camilla!
Jag ska själv åka till hösten(aug) och börja i Santa Monica men väntar fortfarande på svar. Jag är intresserad av att dela boende med en eller flera så länge man har sitt eget rum :)

Marcela


RE: Santa Monica 2011
2011-03-10 09:10   Camilla

Hej! Jo det gör jag också men känner mig rätt övertygad på att komma in, eller hoppas i alla fall. Det lät på dem som att det inte är så svårt dem har många platser och så länge man har bra betyg är det nog inga problem!

Det finns ju flera alternativ har kollat runt lite på bostäder och antagligen kan man ju ha en svensk tvåa eller svensk trea vilket ligger på ett betydligt högre pris och var svårare att få tag i. Jag vill lösa det mesta innan jag åker ner. För mig är inte huvudsaken att ha ett det perfekta boendet ( kan alltid byta) utan mer den perfekta rumskamraten. Det gäller att man passar ihop och har lite utav samma mål osv. Vad har du tänkt plugga? Hur länge har du tänkt stanna?

Du kan kontakta mig på camillaaggeborn@hotmail.com


RE: Santa Monica 2011
2011-03-14 22:15   Louise
post

Hej Camilla
jag heter Louise och funderar också på att åka till Santa Monica till hösten.
Är mycket intresserad av att dela lägenhet.....
hör gärna av dig till min mail på louise_sweety@hotmail.com

/MVH Louise


RE: Santa Monica 2011
2011-04-02 15:20   Martina
post

Hej hej!
Jag har också planer på att åka till Santa Monica i höst för att plugga och vill också mer än gärna hitta några att dela lägenhet med! :) Vore jättekul att prata mer!

Mvh Martina

martinasward@hotmail.com


RE: Santa Monica 2011
2011-04-02 16:44   Martina
post

Hej!
Planerar också att flytta till Santa Monica i höst för att plugga, vill också mer än gärna hitta några att dela lägenhet med! Skulle vara roligt att prata vidare :)

Mvh Martina
martinasward@hotmail.com


RE: Santa Monica 2011
2011-04-10 10:00   Josephine
post

Hallå där!!

Jag har blivit antagen till HT2011 och jag kommer resa över i början på juli för att påbörja lägenhetsletandet samt lära känna LA lite bättre innan skolstarten i augusti. Jag kommer studera Fashion Merchandising, så det skulle vara toppen om det finns någon mer som ska studera samma program/ kurser!

Är det någon som vill prata lite mer och funderar på att resa över i början på juli, adda mig på facebook!

//Josephine Mellstrand


RE: Santa Monica 2011
2011-04-28 11:15   Nelli
post

Hej!

Jag ska också åka till SMC hösten 2011 och söker någon/några att dela boende med. Ska plugga fashion merchandising, så det hade varit trevligt att träffa någon som ska plugga samma sak :)

Mvh Nelli

ennellimedi@hotmail.com


RE: Santa Monica 2011
2011-05-12 21:05   Elin
post

Hejsan! Elin heter jag och är 20 år från Göteborg. Jag skall börja på SMC i höst och vill gärna bo med svenskar:) Jag skall åka dit runt den 29:e juli så jag har tid att fixa allt.
Hör gärna av er angående boende eller om ni bara vill prata om LA:)
Min email är Elinpaulinaskoog@gmail.com och facebook elinpaulinaskoog
Elin skoog


RE: Santa Monica 2011
2011-06-01 08:42   Christoffer

Hej. Chansar och ser om det är någon av er som fortfarande saknar någon att dela boende med.
Jag är nu i jakt på någon/några att dela boende med.
Är 24 år och kommer från Mora i Dalarna. Jag ska studera på SMC till hösten och kommer att vara på plats i LA den 5 Aug. Tveka inte att höra av er eller om ni vet någon som också är på jakt. :).

Maila eller gå in på min facebook (Christoffer Nordlander) så kan vi prata vidare :)
nordlander_c@hotmail.com

Mvh Christoffer


RE: Santa Monica 2011
2011-06-05 16:48   Camilla Stavem

Hej!
Jag startade denna konversation men hittade sedan en att bo med som nu inte längre ska åka. Jag har bokat biljett den 15 juli då jag ska vara på seminariet den 20 och letar nu återigen någon att bo med eller kanske åka ned med bara då jag vet en person som ska åka ned fast senare.

Hör gärna av er
Facebook Camilla Stavem


RE: Santa Monica 2011
2011-06-18 17:30   Mikael Beventorp

Hallå! jag leter oxå efter boende! Kommer åka dit den 18e aug och plugga Graphic art & design. Adda gärna på facebook för att snacka lite om allt med SMC!


RE: Santa Monica 2011
2011-06-18 22:32   Mikael Beventorp
post

Hej! :) verkar som att det är många som söker rumskamrater till hösten.. jag gör samma sak, men jag kommer göra alla prover och allt i sverige med hjälp av kilroy så kommer inte åka ner förän 18 aug. men vore kul att prata med några som även ska plugga på smc i höst!
den som vill prata lite mer om det kan ju adda på FB ( Mikael Beventorp) :)
hörs och syns! ;)


RE: Santa Monica 2011
2011-06-23 01:09   Sandra

Vad många det är som ska läsa på SMC! :) För mig har det varit en dröm under låååång tid. Är 21 år och vill också läsa Graphic Design. Problemet är bara att jag har hund! :/ Så jag är ganska körd... Men är lite nyfiken ändå. Vad kostar det att läsa på SMC? Och hur länge ska ni plugga där?


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀