Santa Barbara 2007 - Forum

2007-06-19 16:11   Lina
Ska till Santa Barbara City College i höst och undrar om det är nån mer som ska dit eller som vill dela med sig av sina tankar kring SB-vistelsen. Själv har jag varken fixat visum, boende eller flygbiljett än men jag hoppas det löser sig! Har just gått ut IB och ser nu fram emot att komma iväg till Kalifornien. Bifoga gärna en msn-adress.

Ang: Santa Barbara 2007
2007-07-28 23:00   Anna-Maria
Hej! Jag ar redan i Santa Barbara och letar bostad dar nu... kolla Craigslist... Kanske kan traffas nar du kommer hit... Hor av dig om du hittar ngt bra!!! (Jag pluggar acting i Los angeles) msn:AMBOSON2001 Hor garna av dig!

Ang: Santa Barbara 2007
2007-09-15 16:55   usa
hejsan!! jag ar jatte sugen pa att aka till Sb och plugga, men kanske till varen? har du redan akt ivag? mvh//idah

Ang: Santa Barbara 2007
2007-10-11 21:01   Emina
Hej Lina Vad rologt att höra att någon skall till Santa Barbara City college. Jag själv skall söka dit nu till hösten 2008, är det då du okså skall plugga eller? Jag har kontaktat santa barbara college och fått information. sen har jag haft möte med en handläggare och tydlien s är det en mycket bra skola, hyrorna är lite dyra men att det skall vara helt fantastiskt där :) Jag skall läsa till Psykolog där eller rättare sagt kurser och sen se om det är något för mig. Jag har kontaktat csn och de har skcikat papper och å, sen skall man översätta sina betyg till engelska. Ganska mycket papper men det är det värt. Maila mig gärna om det är något som du undrar eller så? Roligt att hålla kontakt med någon som vill plugga på samma ställe :) Kram Emina

Ang: Santa Barbara
2007-11-20 16:44   HLee