Santa Barbara 2007 - Forum

2007-06-19 16:11   Lina
Ska till Santa Barbara City College i höst och undrar om det är nån mer som ska dit eller som vill dela med sig av sina tankar kring SB-vistelsen. Själv har jag varken fixat visum, boende eller flygbiljett än men jag hoppas det löser sig! Har just gått ut IB och ser nu fram emot att komma iväg till Kalifornien. Bifoga gärna en msn-adress.

Ang: Santa Barbara 2007
2007-07-28 23:00   Anna-Maria
Hej! Jag ar redan i Santa Barbara och letar bostad dar nu... kolla Craigslist... Kanske kan traffas nar du kommer hit... Hor av dig om du hittar ngt bra!!! (Jag pluggar acting i Los angeles) msn:AMBOSON2001 Hor garna av dig!

Ang: Santa Barbara 2007
2007-09-15 16:55   usa
hejsan!! jag ar jatte sugen pa att aka till Sb och plugga, men kanske till varen? har du redan akt ivag? mvh//idah

Ang: Santa Barbara 2007
2007-10-11 21:01   Emina
Hej Lina Vad rologt att höra att någon skall till Santa Barbara City college. Jag själv skall söka dit nu till hösten 2008, är det då du okså skall plugga eller? Jag har kontaktat santa barbara college och fått information. sen har jag haft möte med en handläggare och tydlien s är det en mycket bra skola, hyrorna är lite dyra men att det skall vara helt fantastiskt där :) Jag skall läsa till Psykolog där eller rättare sagt kurser och sen se om det är något för mig. Jag har kontaktat csn och de har skcikat papper och å, sen skall man översätta sina betyg till engelska. Ganska mycket papper men det är det värt. Maila mig gärna om det är något som du undrar eller så? Roligt att hålla kontakt med någon som vill plugga på samma ställe :) Kram Emina

Ang: Santa Barbara
2007-11-20 16:44   HLee
Hej Lina, och även alla er andra! Kul att ni ska till SBCC. Jag hade också tänkt åka dit. Ska dit nu till hösten hade jag tänkt. dvs hösten 2008! Tänkte läsa ett ekonomi programm som IBS har framtagit. Verkar intressant. Det är på ett år, så det är ett bra sätt att se om santa barbara och utomlansstudier är något för mig. (vilket jag hoppas att det är, SÅ KLART) Skulle vara jättekul o hålla kontakten med någon/några som också ska dit. Just nu ser det ut som om jag åker själv.. och det känns läskigt. Spännande men läskigt. Det är alltid en trygghet att känna någon.. Hope to see you around;] /Huong

Ang Santa Barbera City College
2007-12-17 01:10   Dt
Hej! kul att se att d e så många som vill till SBCC. jag hade själv tänkt att åkta dit och plugga till hösten 2008. Jag har varigt i Santa barbera massor med gånger (släkt i Los Angeles) och det är en riktigt fin stad. Det hade varigt kul att åka dit tillsammans med nån från sverige eller hålla kontakt med nån där... hör gjärna av er... kille 18år.. Whalia_dt@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀