San Diego - Forum

2008-03-26 23:06   Elisabeth
Hej! Jag är en 20 årig tjej som tänker plugga ett halvår på San Diego State university. Och tänker läsa en ekonomikurs då det är ekonomprogrammet jag läser just nu på universitet. Är en festglad och aktiv person som kommer ta tillvara på allt som erbjuds. Söker nu en ev. rumskamrat då jag varken vill bo själv och tycker residensboenden på campus är lite dyra. Hör gärna av er om ni har liknande planer! elo0601@hotmail.com

RE: San Diego
2008-10-26 21:52   Sigge
Hej hej :) Läste ditt inlägg, har du redan börjat plugga i usa eller ? Ska börja läsa på san diego univesritet nu i januari

RE: San Diego
2008-10-27 16:18   ella
Tjao ! Nej jag har inte börjat ännu, börjar också i januari! :)

RE: San Diego
2008-10-27 20:13   Sigge
aha okej :) Har du blivit helt antagen eller? Känner mig lite lättad nu när jag vet att andra svenskar ska dit :D

RE: San Diego
2008-10-28 20:51   ella
Japp fick antagningsbeskedet idag faktiskt :) så bara lite visum o så att fixa klart, flygbiljetter köpte vi förra veckan:) haha ingen fara det är nog en hel del svenskar där! vet flera stycken redan! men man far väl inte dit för att träffa svenskar heller:P

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀