Rumskompisar Santa monica VT 14 - Forum

2013-09-04 19:45   Rumskompisar Santa monica VT 14

Hej! Jag och en kompis kommer att börja plugga på SMC till vårterminen 2014, och vi letar nu efter två personer till att bo tillsammans med, då det blir ganska mycket billigare på det viset. Jag heter André, han heter Joakim, vi är 23 år och bor i Stockholm. Det har ingen betydelse om ni som kontaktar oss åker dit själva eller tillsammans med en annan, och det har heller ingen betydelse om du är kille eller tjej.

Vi letar dock inte efter några som bara åker dit för att festa galet hela tiden, utan man får respektera att det är fokus på plugg. Sen åker vi såklart inte till LA för att sitta inlåsta i lägenheten och plugga konstant, utan vi vill såklart hitta på saker och festa också. Vi har även varit i Santa Monica på semester i några dagar under sommaren 2012, så vi har lite koll (långt ifrån experter dock)!

Vi är båda sportintresserade och kommer eventuellt titta på möjligheter att hoppa in i något collegelag eller liknande. Gällande boende har vi kikat lite på olika alternativ, men hittar vi någon eller några att bo med så kollar vi såklart gemensamt och bestämmer oss för hur vi ska göra.

Vi är lätta att ha att göra med och vi förväntar oss att det blir jäkligt kul i LA, så hör av dig/er om ni är intresserade!


RE: Rumskompisar Santa monica VT 14
2013-09-09 13:46   Qais

Tjena grabbar ! Qais heter jag 25 tänker med plugga på SMC nu till våren.. tänkte kolla har ni hittat något än eller söker ni roomies fortfarande... sköt om er ! mvh Q


RE: Rumskompisar Santa monica VT 14
2013-09-09 13:58   Angelica

Hej! Jag är intresserad, maila gärna mig på angelicamoulds@hotmail.com!


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀