Rumskompisar i LA våren 2014 - Forum

2013-08-05 02:18   Malin

Jag är en 19 årig tjej från norra Sverige som i våras avslutade min gymnasieutbildning på yrkesdansarprogrammet i Piteå och tänkte nu resa till USA för att få större erfarenhet både som dansare och människa. Jag kommer först att tillbringa tre månader i New York med en kompis, men efter nyår är planen att flyga till Los Angeles på egen hand.

Jag söker därför någon/några som vill dela bostad under våren (har hittat väldigt många, men det blir för dyrt att hyra på egen hand). Jag kommer att stanna i Los Angeles i alla fall i 5 månader, men om pengarna räcker stannar jag gärna längre (eller slösar de sista pengarna på en spontan roadtrip!).

Jag är en väldigt enkel och spontan tjej som gärna hittar på saker, men vill även vara ensam ibland. Jag kommer att satsa mycket på dansen när jag väl är där, men tänker ändå uppleva allt som LA har att erbjuda (allt från shopping, bad och fest till kultur) där emellan. Du behöver absolut inte ha samma intressen, planer eller mål med din resa. Mitt enda krav på en potentiell rumskompis är att den är runt samma ålder som mig själv. Maila mig för mer information!


RE: Rumskompisar i LA våren 2014
2013-08-17 01:13   lenak

Hejsan Jag e också intresserad av din resa och skulle vilja veta lite mera, samt datum och hur länge du tänker vara borta Lena


RE: Rumskompisar i LA våren 2014
2014-01-18 05:44   Nathalie

Hej! Har du redan hittat någon att dela boende med? Annars behöver jag och min vän en eller två som vill flytta in hos oss. Vi bor i en lägenhet med ett sovrum och vardags rum ( alltså en etta ) med bra yta, öppen och ljus med stor balkong på 7 våningen i ett lägenhets komplex som heter Barrington Plaza nära Santa Monica. Hör gärna av dig om du är intresserad!


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀