Rumskompis i Santa Monica HT 2013! - Forum

2013-01-28 15:57   Cilla

Tjoo!

Jag är en tjej på 18 år som är väldigt sugen på att plugga musik vid Santa Monica College nu i höst. Jag har inte sökt in än, men enligt Kilroy, Avista m.fl. så kan jag komma in (de släpper in i stort sett alla som söker), och jag har pengar för att kunna bo och plugga där. Det enda som håller mig från att söka in än så länge är att jag inte har någon att åka med. Ingen av mina vänner har planer på att plugga på SMC, och jag har hört att det går fort att skaffa nya borta i LA, men jag skulle gärna vilja hitta en potentiell rumskompis innan jag bestämmer mig för att åka ner.

Som sagt, jag har inte sökt in än, men det här just nu 80% chans att jag gör det väldigt snart och det skulle kännas skönt att ha någon som jag möjligtvis kommer bo ihop med under plugget. Eftersom att det verkar finnas fler i samma sits som jag så vore det skönt att få höra lite från er och vad ni funderar på att göra osv.. Någonstans där ute borde väl en skön, framtida rumskompis sitta och knappa på tangenterna? :)


RE: Rumskompis i Santa Monica HT 2013!
2013-01-29 19:02   Jennifer

Hej! Jag har tänkt söka dit. :) Maila mig gärna. jennifernordberg@hotmail.com


RE: Rumskompis i Santa Monica HT 2013!
2013-02-02 16:39   Julia
Hej! Jag håller på med min ansökan till Santa Monica i höst och har ännu inte hittat någon att bo med. :-) Jag heter Julia och är 19, fyller 20 i sommar. Har tänkt läsa fristående kurser inom media under en eller två terminer... :-)

RE: Rumskompis i Santa Monica HT 2013!
2013-02-05 19:42   Sandra

Hej!

Jag har tänkt att ta friståendekurser i dans och business eller något liknande. Jag vill inte åka själv och letar någon att åka med. Du får gärna maila mig! Sandra_hammarstrom@hotmail.com


RE: Rumskompis i Santa Monica HT 2013!
2013-02-15 22:14   Louise
Hej! Jag ska plugga international business på SMC till hösten 2013 och hoppas på att hitta lite trevliga roomies innan jag åker. Maila gärna, louise.i.n@hotmail.com kram Louise

RE: Rumskompis i Santa Monica HT 2013!
2013-03-17 08:59   b

Jag ska nog söka in till SMC inför HT 13. Är en 20årig tjej. Vill gärna hitta boende med pool och gym och kanske skaffa bil man kan dela på. För att få ut det maximala av boende och vistelse.. hör gärna av dig.. bella__l93@hotmail.com


RE: Rumskompis i Santa Monica HT 2013!
2013-04-12 13:10   Olivia

Hej! Ska också åka till SMC i höst, letar även jag efter roomies och folk att lära känna redan innan man åker. Hör gärna av er till oliviajakobsson@hotmail.se:)


RE: Rumskompis i Santa Monica HT 2013!
2013-04-21 12:05   AnnaSvan

Hej!

Jag kommer kanske att studera i höst i LA men dock inte på SMC utan UCLA men är ändå intresserad av att hitta roomies. Jag vill dessutom också ta körkort och ha någon att dela bilkostnader med etc. Hör gärna av dig till min mail om du är intresserad. Jag är 23 år och bor i Stockholm just nu. :) Någon annan som ska studera på UCLA i höst?


RE: Rumskompis i Santa Monica HT 2013!
2013-05-29 18:36   fanny

Hej! lite sent svar kanske, men jag ska åka ner i höst för att plugga film på SMC! om du fortfarande letar efter en roomie så skulle det vara toppen! kontakta mej gärna på fannynordstrom94@hotmail.com och om du kanske vet någon som letar får du gärna höra av dej:)


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀