Rumskompis i London! - Forum

2007-08-04 15:31   Josefina
Någon som har kommit in på The Royal Veterinary School i London nästa höst (=2008) ?? Jag har aldrig varit i London och jag söker en lägenhet!! Delar gärna med någon från Sverige för att dra ner kostnaderna. Förresten, är det någon som vet vad snittlönen i London är??????? T.ex jobb på café, Bartender, klädaffär..????

Ang: Rumskompis i London!
2007-08-08 23:40   Rebecka
Hej! Nu blev jag lite intresserad a detta inlägg. Hur kom du in på veterinärhögskolan i London. Hur sökte du? Vad behövde du för betyg m.m? Jätte tecksam för svar! En som försöker plugga upp till 20.0 för att komma in i Sverige! Rebecka

Ang: Rumskompis i London!
2007-08-23 10:45   stephanie heino
Hejsan! Jag är 19 år och jag ska söka till en skola i London nästa höst där jag ska läsa fashion business. Och därför kommer jag också att behöva lägenhet. Vore perfekt att dela ! mvh stephanie

boende i london
2007-12-10 00:11   ylva
hej! jag tänkte flytta till london i vår för att bättre på engelskan. nu pluggar jag etnologi men har igentligen lust med något annat. jag kanske söker till någon konstskola eller jobbar. jag vet tyvärr inte vad man får för lön där. jag borde kolla upp det jag med. jag blir tacksam för svar! ylvaglemme@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀