Rum uthyres KÖPENHAMN sommaren-11 - Forum

2011-03-28 18:22   Camilla

Hyr ut mitt rum på Österbro i Köpenhamn under juli och augusti 2011. Perferkt för den som t ex ska sommarjobba här :) Cykelavstånd till Ströget och centrum. Fint, stort, ljust rum, 17kvadrat m, tillgång till toalett, dusch och kök som delas med världens snällaste danska kille. Möblerat. Mejla för mer info! Mvh Camilla


RE: Rum uthyres KÖPENHAMN sommaren-11
2011-03-30 07:47   Peter

Hej Camilla!
Jag är en dietiststudent från Göteborg!
I sommar ska jag göra praktik på Hvidovre Hospital och det ska så klart bli väldigt kul.
Jag har inte hittat något boende än och ditt låter helt perfekt. Jag vill ha det!

Jag röker inte, har ordnad ekonomi, inga djur och är en exemplarisk hyresgäst i alla avseenden!

Med vänliga hälsningar,
Peter


RE: Rum uthyres KÖPENHAMN sommaren-11
2011-04-06 12:02   Violeta Yanez

Hej Camilla!

Mitt namn är Violeta, jag är 23 år gammal och ska flytta till Köpenhamn i juli. Jobb har jag redan ordnat, men är lite orolig för boende, eftersom det verkar ganska svårt att hitta något...Ditt rum verkar väldigt intressant och låter som en bra början på min flytt...

Självklart är jag lugn, pålitlig och har ordnad ekonomi (i besparingar och inkomst). Jag kan även visa referenser från tidigare hyresvärdar, eftersom jag bara bott i andra hand :)

Hoppas dessa låter intressant för dig... Hör isåfall av dig!

Ha en bra dag,
Violeta


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀