Rum lägenhet uthyres i Toronto Kanada - Forum

2006-06-16 01:04   Derek
Rum lägenhet uthyres i Toronto Kanada 2006-06-16 Hej, Jag har just nu 4 lägenheter i olika storlekar ledig i Toronto Kanada lägenheter är tyvärr inte möblerade just nu men går säkert att ordna om så önskas Obs!! dom är i Torontos absolut bästa läge "the Beaches" mycket prisvärd fr. ca 600$/månad. detta är ett mycket bra tillfälle. maila gärna vid intresse. hälsningar Derek

Ang: Rum lägenhet uthyres i Toronto Kanada
2006-08-12 12:34   anders
Hej! Jag är mycket intresserad av att hyra lägenhet i Toronto! Vi anländer den 5:e september. Tre personer: Mia, som ska forska på Sick Children Hospital och Anders som ska ta hand om Allan, 9 månader. Vi planerar stanna i ett år. Vi föredrar möblerat naturligtvis och har hört mycket gott om Beaches-området! Har du fortfarande boende att erbjuda? Hör gärna av dig! MVH Anders

Ang: Rum lägenhet uthyres i Toronto Kanada
2006-08-13 21:44   Derek
Hej på er, jag har fortfarande lägenheter till uthyrning, möblering kan vi diskuterar,jag tycker det är bäst om ni ringer mig på 0707424958 eller 018321988 hoppas ni hör av er mvh Derek

Ang: Rum lägenhet uthyres i Toronto Kanada
2006-08-13 21:49   Derek
Hej, ja, jag har lediga lägenheter kvar kontakta mig gärna på 0707424958 eller collo@telia.com

RE: Rum lägenhet uthyres i Toronto Kanada
2010-08-19 22:37   G

Hej, Jag kommer förmodligen att plugga Engelska i Toronto, Ontario mellan 2-30 Okt och behöver en liten lägenhet med tillgång till värme, vatten, el och internet. Därför undrar jag om du har något tillgängligt under den perioden som ligger nära 127 Portland street i Ontario. Vad ligger hyran i månaden i såfall?
Tacksam för svar!
GHansson71@gmail.com
Mvh/Garine


RE: Rum lägenhet uthyres i Toronto Kanada
2012-11-20 19:53   Daniel Elowson
Hej, jag har tänkt spendera 1 år i Toronto med flytt till våren :) söker därför febrilt lägenheter. såg du hade en gammal annons, risk att du har någon kvar/Kontackt som har? Tacksam för hjälp! :) /Mvh Daniel

RE: Rum lägenhet uthyres i Toronto Kanada
2014-08-13 23:34   Nadin Jakob
Heej jag är intresserad av lägenheten kan du ringa mig för mer detaljer och pris skulle vara underbart jag bor i Sverige men skulle vilja flytta till Kanada jag och min mamma :) mitt nummer är 0723092495 tack :) / nadin Jakob

RE: Rum lägenhet uthyres i Toronto Kanada
2015-11-22 22:43   Judith
Funderar på att bosätta mig i toronto runt augusti o vara kvar där i sex månader. Finns den någon lägenhet kvar? Kan dela lägenhet och även bo i ett mindre lägenhet. Behöver bara värme och tillgång till internet.
Mvh/
Judith

RE: Rum lägenhet uthyres i Toronto Kanada
2018-11-17 19:27   Andy Orlando Campos

Hej, är väldigt intresserad av att hyra en längdenhet i Toronto långtidskontrakt gärna! Har du något att erbjuda till Agusti 2019 och framåt? Tacksam för svar med vänliga hälsningar Andy.


RE: Rum lägenhet uthyres i Toronto Kanada
2019-07-06 13:46   jordan

Hej, jag ska flytta till Toronto nu i slutet av augusti då jag ska börja studera. Jag undrar om du möjligtvis vill dela lägenhet eller känner andra som vill dela lägenhet. Jag vil helst inte bo i ett studentrum inte de rum min skola erbjuder.


RE: Rum lägenhet uthyres i Toronto Kanada
2019-07-06 13:55   jordan

Hej,

Jag ska studera nu i början av september 2019 i Toronto. Jag undrar om det finns någon som vill dela lägenhet ?



RE: Rum lägenhet uthyres i Toronto Kanada
2022-10-12 22:16   Ayub

Hej Ja ska åka till Kanada toronto ja behöver hyra ditt lägenhet om du har den kvar tack görna kontakta mig


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀