Rum i centrala Barcelona - Forum

2006-10-11 11:36   Sara
Rum uthyres vid Arco de triumfo! Perfekt läge mellan stranden och centrum. ca 15 min gångväg till stranden och 15 min gångväg till Plaza Cataluna. 2 min från Estacion Nord som är en busscentral och dit kommer man bland annat om man åker till Barcelona med Ryan Air, perfekt om man får besök. Närmaste tunnelbana: Arco de triumfo ( 3min hemifrån) Rummet hyrs i första hand ut till två personer, men man kan hyra det själv också om man vill. Det är tre rum i lägenheten och vi bor två tjejer i varje rum. Det rummet som kommer att bli ledigt har en egen balkong och är möblerat. Vi söker någon from ca 1 november. Hyra: 2 personer: 275/person. Allt inkluderat (el, gas, vatten) Hyra 1 person: 390+25 för el, gas och vatten. Kontakta Sara, tel: 0034 667 435 155, el mail: Weidenstolpe_@hotmail.com

Ang: Rum i centrala Barcelona
2006-10-13 15:36   Johan
Hej hej! Jag heter Johan Thelaus och har precis kommit till Barcelona! Just nu bor jag pa Kabul Hostel pa Plaçca Reial, men jag soker ett rum att hyra! Jag jobbar som bartender och tyckte att er annons sag valdigt bra ut! Hor garna av er! Mvh//Johan

Ang: Rum i centrala Barcelona
2006-10-13 16:49   Sara
Hej Johan, Du är jättevälkommen! :) Men ring mig så kan vi träffas: 667 435 155, eller lämna ditt nr el mail, så kan jag höra av mig direkt till dig. Mvh Sara

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀