Rum i Barcelona! - Forum

2006-12-13 23:04   Madde
Hej! Söker du rum i Barcelona? Från ca den 20 Januari har jag ett singelrum ledigt i min lägenhet. Lägenheten ligger ca 100 m från stranden, i ett lugnt område med bra kommunikationer. Lägenheten har 4 sovrum, fullt utrustat kök (med diskmaskin!), 2 toaletter, 3 balkonger, stor privat terrass med utsikt mot havet (och med inbyggs grill för grillfester!), tvättmaskin, torktumlare och i övrigt fullt utrustad. Vi som bor i lägenheten är jag, min pojkvän och hans kusin (båda från argentina). Alla arbetar. Hyran ligger på 350 euro/månad. Hör gärna av dig om det låter intressant. Mail: madelene_widequist@hotmail.com Jag ser fram emot att höra mer från dig snart! Vänligen,

Ang: Rum i Barcelona!
2007-01-23 01:12   Tamara
Hej Madde! Det är så att jag och min pojkvän(båda chilenare) har pratat om att åka till Barcelona för att jobba. Är trötta på Sverige. Och kollar därför nu efter boende. Tyckte att din annons verkade lockande men såg att det bara var ett rum ni hyrde ut, men tänkte ändå höra med dig om man skulle kunna sova 2 st där? Vi tänkte i så fall åka i mitten av juni i minst 3 mån. Vad heter området där ni bor i Barcelona? Tacksam för svar Ha det bra!

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀