Roommates Santa Monica College VT15 - Forum

2014-08-13 13:26   Maja
Hej! Jag är en tjej på 20 år som har sökt Fashion merchandising på Santa Monica College till våren 2015. Skulle vara väldigt kul och prata med flera som har sökt till SMC och är intresserade av att dela boende och åka dit tillsammans. Jag åker dit för att fokusera på skolan men vill också ha det jävligt kul. Hör av er till maja_friberg@hotmail.com

RE: Roommates Santa Monica College VT15
2014-09-09 17:18   Sara
Hej!
Jag heter Sara och är 20 år och har precis sökt till Santa Monica College till våren 2015.
Vill också gärna ha någon/några att prata med och söker boende och roomies! Har du fått kontakt med någon mer?
Kram, Sara

RE: Roommates Santa Monica College VT15
2014-10-01 12:34   gabimattsson@hotmail.se

Hejsan!
Jag ska också till SMC till våren och ska plugga till en associate degree inom entertainment and event (ny utbildning), om ni söker roomie/någon att åka med maila gärna mig på gabimattsson@hotmail.se för jag söker rommies att dela lägenhet med, vet att man kan få rätt billigt i bra komplex om man är 3 eller fler som delar :)


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀