Resekompis till London sökes!! - Forum

2006-03-01 11:17   Kattis
Postat: mån 20 feb, 2006 13:00 Rubrik: Resekompis SÖKES!! -------------------------------------------------------------------------------- Hej !! Kattis heter jag och är tjej på 28 år som bor i Göteborg. Jag längtar efter stoooorstan, friheten och äventyret vilket Göteborg inte erbjuder och då jag inte är någon inföding i London vill jag ju förankra mig i denna underbara stad innan jag blir för old n´ saggy... Och då gärna nån gång under September 2006. Med tiden har jag ju en dröm om att stanna ett tag och träffa nya vänner, lära mig engelska och framför allt att jobba. Jag är ej utbildad i något speciellt utan tror på många bäckar små...men till dess så har jag fullt upp med att hitta en resekompis som jag önskar finna bland tomtar och troll...med ljus och lyckta söker jag även någon att dela boende med där jag kan få andrum att återhämnta mig, gärna tillsammans med flera men det är ej nödvänligt för alla har vi ju olika intressen...mina är: shopping, kläder & smink, gå på - fotbollsmatch, puben, konsert, marknader, musik,träffa nytt folk, dansa järnet på dansgolven, ta en fika, träna m.m Nog snackat, jag tror att jag har gjort mig förstådd och hoppas att du får inspiration att fatta pennan och skriva till mig att du vill haka på. Tack för mig !!! Kattis e-mail: magneskold@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀