Reseällskap till Australien Jan 2010 - Forum

2009-02-06 10:59   SH
Hej hej! Jag har länge gått i tankarna att ta mitt pick och pack och bege mig till det underbara landet Australien i ett år för studier alt. arbete! Har nu bestämt för att äntligen uppfylla denna dröm och kommer att åka januari 2010. Inget är bokat och klart men jag har bestämt mig. Undrar nu om det finns fler än jag som går i dom tankarna då det skulle vara roligare att ha ngn att resa med. Jag är som person väldigt öppen o glad. Min lediga tid i Australien vill jag ägna åt partyn, sol och bad.. SÅ det bästa vore väl om det finns någon som också passar ganska bra in på den beskrivningen? DÅ mina kära vänner inte kan/vill lämna landet pga studier,pojkvänner,familj etc. så får jag alltså åka på denna tripp ensam! Skulle vara superkul att hitta nån/några att dela hela upplevelsen med! Januari 2010 är ju som bekant ett bra tag kvar men det gäller att vara ute i tid ;) SÅ om du funderar på Australien, hör av dig :) hej hopp!

RE: Reseällskap till Australien Jan 2010
2009-02-19 12:25   Vivianna M.
Hejsan! Jag skulle ha åkt nu i januari helt själv också, det är nämligen så att jag också är en tjej på 20 år som är väldigt intresserad av att åka dit, är du i Australien nu? Det vore jätte kul att man träffar någon som bor i Sverige. Mvh Vivianna vivviii@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀