räscht, prisvärt och centralt boende uthyres i Barcelona! - Forum

2008-04-11 16:48   Annika
Letar du efter boende i Barcelona? I så fall kan du kontakta mig! Jag har en ljus, rymlig, fräsch och fin lägenhet till uthyrning i Barcelona. Du kan hyra antingen hela lägenheten eller enbart en del av den (tex rum). Jag hyr ut till både dig som söker boende för antingen längre eller kortare perioder. Tveka inte att kontakta mig via mail hejsanhej123@hotmail.com eller på telefon +34 618714714. Ha det bra! /Annika

RE: räscht, prisvärt och centralt boende uthyres i Barcelona!
2008-04-14 16:15   Mattias
Hej! Antar att det är ett "långskott" för att ta en idrottsterm, men jag och min tjej ska till Barca den 25:e till 28:e april, och vi letar boende! Snubblade över den här annonsen och jag tänkte det är ju dumt att inte fråga! Hilsen Mattias

RE: räscht, prisvärt och centralt boende uthyres i Barcelona!
2008-04-16 18:56   annika
Hej! Är lite för kort period egentligen. Men jag har en kompis som jobbar med att hyra ut rum och lägenheter i barcelona, som säkert kan hjälpa dig och din flickvän med boende. Skriv ett mail till min vän, Sofie på mail: boende@barcelona-home.com eller kolla in hemsidan www.barcelona-home.com Där finns även tips om staden: klubbar/aktiviteter mm... Hoppas att du får användning av tipset. LYCKA TILL!!! mvh/annika

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀