Plugga i Brisbane? - Forum

2007-08-09 19:09   Sf
Hej! undrar om de e någon mer än jag som hade tyckt det varit kul att åka till Australien/Brisbane i februari för att plugga event management...? //sf

Ang: Plugga i Brisbane?
2007-08-18 19:39   Emma
Hejsan, vilket uni är det? jag har tänkt söka event management i christchurch NZ eller i melbourne (swinburne uni) men i så fall nästa år. hur är programmet i brisbane uppbygt?

australien
2007-08-28 16:10   sf
hej! det är på marin college i Brisbane, den e på ett halvår... hur länge är dom utbildningarna du har kollat på?

Ang: Plugga i Brisbane?
2007-09-15 16:52   plugga
hejsan!! jag har med funderat pa aussie... vet du vilket uni som ar det basta och hur gar man tillvaga? mvh//idah

Ang: Plugga i Brisbane?
2007-09-21 10:10   Millan
Hej! Åker till Brisbane 20 januari för minst en termins studier! *längta* Åker hyfsat tidigt för att ha lite tid att "landa" innan terminen :) Skall dock INTE läsa event management, utan blandade kurser i property law och real estate. Har du börjat kolla boendet och sådana detaljer ännu?? /Millan

Ang: Plugga i Brisbane?
2007-11-03 20:21   Linda
Hej! Jag åker ner 2/2-08 för studier på Griffith Uni i Brisbane. Letar just nu schyssta männsikor att dela lägenhet med :)

Brisbane/Griffth VT08
2007-11-11 22:51   Linda W
Hej!:) Åker också ner för att plugga på Griffith i februari. Och letar precis som du efter någon/några att dela boende med. Vore roligt att slå lite kloka huvuden ihop! Du får gärna höra av dig om du ser det här så kan vi ju prata mer! linda.wilhede@hotmail.com /En annan Linda

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀