Paris till varen? - Forum

2005-12-18 18:34   Alexandra
Hej! jag planerar att aka till Frankrike till varen for att jobba, januari eller februari och stanna fram till sommaren. Antingen till Paris eller Sodra Frankrike. Letar bade boende och jobb.. Nagon med liknande planer som kan tipsa om nagot eller vill dela boende? Hor av er i sa fall! /Alexandra 20

Ang: Paris till varen?
2005-12-29 00:41   Kerstin
Hej Alexandra! Jag flyttar ner till Paris i slutet av januari, så om du ska dit vill jag gära dela boende. Eller kanske leta efter något tillsammans. Du kan ju höra av dig om du ska till paris. Ha det bra!

Ang: Paris till varen?
2005-12-29 12:13   Alexandra
Hej Kerstin! jag har inte bestämt ännu om jag ska till Paris eller inte. Det hänger mest på om jag lyckas hitta ett jobb eller inte! Men så fort jag vet letar jag gärna boende tillsammans. Vilka är Dina Paris planer? Plugga eller jobba? Ha det bra

Ang: Paris till varen?
2006-01-02 11:11   kerstin
Hej! Jag ska plugga franska, men tänkte eventuellt söka nått extrajobb då jag lärt mig språket lite bättre. Det skulle vara kul att jobba eftersom man får se paris från en ny sida. Vad har du tänkt att göra, ska du söka något speciellt jobb?

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀