PARIS - Ledig lägenhet vid La Sorbonne - 5e arr. - Forum

2009-07-12 15:11   Isabelle
post Hej! Ska du/ni till Paris? Missa inte detta boende! From. augusti då jag flyttar finns ett stort rum i en tvåa med kök i Paris latinkvarter, precis intill Luxembourgparken och La Sorbonne. Lägenheten ligger på 7e våningen med fantastisk utsikt över hela staden. Rummet är ca 20 kvadratmeter, har Internet och kabel-TV. Hyra 550 Eur mån. + el (ca 20) Lägenheten delas med Diane, en mycket lättsam och trevlig fransyska som pratar flytande engelska. 26 år, och inte hemma så mycket (bortrest tom. oktober så fram t dess är lägenheten således helt tom!). Hör av dig vid intresse så kan jag maila bilder. Vänliga hälsningar, Isabelle

RE: PARIS - Ledig lägenhet vid La Sorbonne - 5e arr.
2009-08-05 20:29   Maria J
Hej Isabelle! Undrar om rummet fortfarande finns kvar? Mvh Maria Jorlén

RE: PARIS - Ledig lägenhet vid La Sorbonne - 5e arr.
2009-08-06 09:45   Isabelle
Hej Maria, Rummet finns kvar - men har flera intressenter som kommer och tittar nu under augusti så förmodligen blir det uthyrt. Hör av mig igen om det är ledigt i början av sept! Vänligen, Isabelle Purits

RE: PARIS - Ledig lägenhet vid La Sorbonne - 5e arr.
2011-07-14 14:16   Johanna Wallin

Hej!

Jag heter Johanna, är 19 år och ska börja studera franska i Sorbonne i Septemper. Superkort varsel och ser att denna annons är utlagd för 2 år sedan men jag undrar om du hyr ut lägenheten i höst, sept-dec?

Svara gärna till min mail asap och jag blir jätteglad!!

Vänliga hälsningar
Johanna Wallin


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀