Paris i vår - Forum

2007-11-23 14:52   Andrea
Jag drar till Paris i slutet av januari för att gå på Srobonnes vårkurs. Har varken lägenhet eller kompisar än och undrar om nån annan ska göra samma sak. Jag är 20 år, bor i Malmö nu o sparar pengar. Jag gillar litteratur, musik, fika, ligga i en park en hel dag och dansa hela natten.

Paris i vår
2007-11-28 21:51   Karro
Hej Andrea! Jag är en 20-årig tjej från Dalarna och funderar också på Sorbonnes vårkurs i slutet av januari. Hur är dina franskakunskaper och hur har du tänkt göra med boende? Hör gärna av dig; karoline_olsson87@hotmail.com

Paris i vår
2007-12-30 20:36   Kim
Hej Andrea, jag ämnar göra precis samma sak som du... Är också tjugoårig tjej från Malmö, med likartade intressen, gillar att gå ut, måla, fotografera etc. Åker till Sorbonne i mitten av januari för att läsa nybörjarursen (T4, tror jag). När åker du? Har du lust kunde vi kanske flyga ned tillsammans och se om vi kan hitta något boende för att hålla nere kostnaderna? Hör gärna av dig! kicki2007@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀