Paris ht 2007 - Forum

2007-03-30 15:49   Karin
Jag heter Karin, är från Karlstad / Uppsala och är 24 år. Jag ska kanske ner till Paris i höst och jobba lite. Har bott där förut och kan verkligen rekomendera staden för både jobb och sudier!! Jag behöver boende för 6 månader (fr.o.m sept) och är intresserad av allt. Lägger ut denna annons då många kanske åker hem när sommaren är slut, och som kan tipsa om lediga bostäder. Om det är fler som ska ner till storstaden och som vill dela boende, hör av er! Hälsningar /Karin

Paris i höst
2007-04-27 16:28   Lina
Hej, jag ska också ner till Paris i höst, ska plugga medievetenskap på Paris8. Vore jättekul att få höra lite från någon som redan bott där ett tag, ev kanske dela lägenhet, hör gärna av dig på k_schutzer@hotmail.com. Hälsningar Lina

Ang: Paris ht 2007
2007-04-28 15:41   Petra
Hej! Jag ska ner i September för att plugga 13 veckor på sorbonne. Jag är jätte intresserad av att dela lägenhet. Heter Petra och är 21 år, bor just nu i st ockholm. Är en kul tjej. Skriv gärna. Petra.Stenvall@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀