Paris hösten 2006 - Forum

2006-01-27 17:35   Sarah
Hej! Jag är en tjej på 19 år som går sista terminen på gymnasiet. Eftersom sverige inte är det roligaste landet i världen tänkte jag och min pojkvän, josef 21, flytta till paris till hösten, antagligen i september-oktober 2006 och stanna i 1 halvår- 1 år beroende på krav,hur det går osv. Jag vet dock inte vart man kan hitta lägenheter eller vad de kostar. Någon som har några tips eller som är sugen på att åka dit vid ungefär samma tidpunkt så kanske vi kan dela lägenhet? Tack för hjälpen (om det kommer nån..) P.S.Bor i Göteborg D.S

Ang: Paris hösten 2006
2006-03-27 13:31   Hanna
Hej! Jag kommer också att åka till Paris i september-oktober och stanna minst ett halvår. Jag skall plugga biologi. Jag kan tänka mig att dela lägenhet om vi hittar någon stor. Jag har även en väninna som åker samma tidpunkt, som också kan dela lägenhet. Hör av er om ni hittar något! MVH Hanna

Ang: Paris hösten 2006
2006-03-27 18:17   Sarah
Det låter ju prima, men jag tycker att det verkar som att det är lättare att hitta mindre lägenheter. Har hittat en finfin hemsida; http://www.expatriates.com/classifieds/paris/housingavailable/ Kolla där! Men jag kanske har en lgnht på g, fast de flesta säger att det är för tidigt att diskutera hösten än, så jag tänkte lägga ner lite mer energi i typ maj eller dyl. Du kan ju maila mig om du hittar nåt på sarah.benson@spray.se så kan vi ju se om vi kan slå oss ihop! Ha det!

Ang: Paris hösten 2006
2006-06-26 10:37   Paula
Hejsan! Jag tänker också åka till Paris, i slutet av augusti/början av september. Är intresserad av att dela lägenhet med er. maila om ni är intresserade: paulabrante@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀