Paris - Forum

2007-12-17 04:48   Tessan
Hej mitt namn är Tessan och jag ska flytta till Paris och plugga. Flyttar den 4 Januari. Undrar om någon annan med ska dit jag har inget boende efter den 19 januari. Hör gärna av er Mvh Tessan Johansson

Lägenhet 17ieme Paris
2007-12-20 19:19   Lisa
Jag har en lgh i Paris som jag flyttar från runt den 25:e januari. Har lovat min engelsktalande hyresvärd att hjälpa honom att hitta någon som vill hyra den. Det är en liten vindslägenhet som är nyrenoverad och fräsch; ligger i 17:e som är ett bra område, inte särskilt långt till Montmartre, inte heller långt till Champs Elyssees. Metro Villiers... 550€/månad är hyran, plus el som betalas per tre månader åt gången. Lägenheten är fullt utrustad; jag kan skicka bilder om någon är intresserad! Hör gärna av er! Lmc.johansson@hotmail.com

Ang: Paris
2007-12-27 22:46   Maria
Hej, jag ska också till paris och plugga och åker den 18e januari och har inget boende än. kontakta gärna mig om du vill ha nån att dela boende med.

Paris
2007-12-27 23:19   Maria
Hej Tessan, jag ska också plugga i paris i vår och söker nån att dela boende med. Jag åker dit 19e januari. kontakta gärna mig miamarialo@gmail.com

Ang: Paris
2008-01-07 09:21   Hanna
Hej om din lagenhet fortfarande ar ledig sa ar jag valdigt intresserad for jag behover ett boende snart!

Ang: Paris
2008-01-13 15:46   Chris Efraimsson
Hej Tessan! Jag heter Chris och är 19 år gammal. Ska ner och plugga i vår, från mars till maj och letar boende. Intresserad av att dela? I så fall skicka ett mail! Mvh

RE: Paris
2008-01-14 18:06   Paris
Hej! Jag ska plugga och praktisera hos en modedesigner i Paris från mitten av Mars - Juni. Vill gärna dela lägenhet med någon under denna tid! Jag är 23 år gammal och bor just nu i Stockholm. Skicka gärna ett mejl till mig om du vill dela bostad eller har tips på annat boende! madelenee@passagen.se

RE: Paris
2008-01-14 18:07   Paris
Hej! Jag ska plugga och praktisera hos en modedesigner i Paris från mitten av Mars - Juni. Vill gärna dela lägenhet med någon under denna tid! Jag är 23 år gammal och bor just nu i Stockholm. Skicka gärna ett mejl till mig om du vill dela bostad eller har tips på annat boende! madelenee@passagen.se

RE: Paris
2008-01-14 18:07   Paris
Hej! Jag ska plugga och praktisera hos en modedesigner i Paris från mitten av Mars - Juni. Vill gärna dela lägenhet med någon under denna tid! Jag är 23 år gammal och bor just nu i Stockholm. Skicka gärna ett mejl till mig om du vill dela bostad eller har tips på annat boende! madelenee@passagen.se

RE: Paris
2008-01-15 11:14   kim
hej! jag kommer ha del i en underbar lägenhet i montmartre att hyra ut från och med slutet på mars/april. hyran ligger på cirka 500euro inklusive allt. hör av er till min mail vid intresse, kicki2007@hotmail.com

RE: Paris
2008-01-20 23:49   anne
ANG PARIS Norsk flicka från oslo, 20, søker lagenhet i paris!!! 4 mnd fra nå. noen som kan hjelpe?? hilsen Julie

RE: Paris
2008-02-06 01:30   Hör av er
Jag kmr kicka ner till Paris ngn gång i början av mars men har ej skaffat boened än. Är ngn intresserad att dela lägenhet så skriv till kisselaatan@hotmail.com // El Moro

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀