PARIS - Forum

2006-08-27 16:24   Calle
HEJ! Ska börja plugga på sorbonne nu i oktober. Är nere i Paris för tillfället för att kolla upp bostad osv. Om någon har en lägenhet och behöver en inneboende kontakta mig gärna. Kommer vara här till på Onsdag. tele: 0735443200 Calle.Svenlin@ spray.se MVH/ Calle.

Ang: PARIS
2006-10-04 19:12   Liselott
Hej min son är nere i Paris nu o letar lägenhet han ska plugga har du hittat något eller så kanske ni kan dela lägenhet??? MVH Liselott Hernqvist 070-8148122 el lise_hernqvist@hotmail.com

Ang: PARIS
2006-10-04 20:49   cj
Hej! delar lagenhet med en annan, sa det blir nog lite svart att fa in en till. Men om han inte redan har besokt svenska/amerikanska/danska kyrkan i paris sa rekomenderar jag verkligen det, dar finns manga annonser fran manniskor som vill dela lagenhet. I paris finns en tidning >Fusac< heter den och dar kan man ocksa finna manga erbjudanden. (tidningen finns blandannat pa internetcafen.) Jag hittade mitt boende pa www.appartager.com , och det gick valdigt snabbt fran den dagen jag skapade ett konto till dess att jag kunde flytta in... Om han ska studera pa sorbonne sa kan han besoka skolan sa kan de hjalpa honom att bli inkvarterad pa studenthem under tiden han soker lagenhet.. Hoppas det loser sig!! Mvh/// Calle

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀