NEW YORK - Forum

2006-11-23 20:29   Guilhermina Ahlstrand
hej! jag går nu i trean men ska åka till ny för att plugga nästa höst ,, det skulle vara jätte kul att åka med nån som oxå har planer på n.y då det kan vara lite svårt ensam.. om ni har samma planer så skriv gärna till mig =)kram minna

Ang: NEW YORK
2007-03-04 11:25   Ashii
Hejsan, jo jag funderar också på att dra till antingen NY eller LA för att plugga. Jättekul att det är någon mer som är intresserad. Vad är det du ska plugga? o ska du resa med en agentur?? //Ashii

angående NEW YORK
2007-06-30 17:07   jessika
Hej Ashii jag tänkte bara fråga om du fortfarande har planer på att åka till NY för jag har planer på att åka och plugga och jag letar efter en boende/resekamrat svara gärna på detta medelande om du skall åka MVH // Jessika

oxå till nyc
2007-07-02 16:54   ME
jag har oxå tänkt åka dit

New York 2007
2007-07-04 23:24   G
Hej jag tänkte kolla om det är någon som har planer på att åka till New York för att studera lämna gärna eran mail adress så att vi kan kommunicera lättare =)=)=)

RE: NEW YORK
2008-03-20 09:14   Ashii
Hej jessika Jo jag funderar fortfarande pa det. Tankte isafall till host. Nar hade du tankt aka? Du kan ju maila mig pa asragirl@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀