Montpellier i höst - Forum

2007-04-16 13:17   Alexandra
hej jag ska plugga i Montpellier i höst och behöver lägenhet! hade gärna kunnat tänka mig att dela med någon/några andra. Jag är 22 år gammal, hade vatt kul att lära känna någon annan som också ska till Montpellier, kanske har nån några tips angående boende eller om staden i övrigt? hör gärna av Er! Alexadra

Ang: Montpellier i höst
2007-07-08 18:56   Erik
Hej Jag är också på väg dit. Har du något tips på hur man ska fixa boende?

Ang: Montpellier i höst
2007-09-04 18:03   hyra montpellier
Hej, My name is kim and you we have a room to rent . A VERY NICE STANDING 160 M² DOWN TOWN (NEAR the comédie place) Clear, clean & quiet 490 € (1 student) FOR MORE INFORMATION: 06.76.58.37.12. Ask For Mia & Kim Bye

RE: Montpellier i höst
2011-03-04 15:11   jino R

hej alexandra, jag skall också plugga i montipellier till hösten :) letar också efter en roomate.


RE: Montpellier i höst
2011-03-04 15:18   french

hello kim, my name is jino Rasouli, living in sweden
i am looking for a room to rent. I am going to read frecnh at the university. a question, is the apartment close to the school, and what are you guys doing down there.
thanks


RE: Montpellier i höst
2011-03-23 17:58   Nicole

Hejsan!

Jag planerar också på att läsa i Montpellier hösten 2011. Funderar på om jag ska bo genom universitetets boende eller hitta på egen hand. Skulle hellre vilja bo tillsammans med ett gäng sköna människor. Hör av dig om de finns intresse.

Mvh

Nicole


RE: Montpellier i höst
2011-04-27 15:03   boende

hej nicole,
jag är väldigt intresserad av att dela lghn med ett roligt gäng studenter. bor i uppsala, du finner mig på facebook. jino rasouli, kul att talas vid :)


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀