London vs. Barcelona - Forum

2010-03-22 15:38   Nathalie
Hej allihopa! Jag är mitt uppe i letandet av skolor för att studera utomlands nu till hösten. Det står mellan barcelona och london. Jag har ett antal skolor som jag har tittat extra mycket på och tänkte höra i fall det är någon som vet något eller också funderar/har ansökt/redan går på någon av dessa skolor. De skolor i London jag har tittat på är: - American Intercontinental University London - Regent´s American College - Middlesex University - London Metropolitan University - Instituto Maragoni London Och en skola i Brighton/Hove: - Hove College of creative art I barcelona har jag tittat mest på: Instituto Europeo di design Barcelona Vet ni någon anna bra skola i antingen London eller Barcelona så berätta gärna! Bästa hälsningar, Nathalie Eklund

RE: London vs. Barcelona
2010-06-22 16:49   Sofia
Hej Nathalie Jag är i samma situation som du. Funderar på Spanien eller London men är för tillfället mer inna på London Tänkte börja på west london college fashion design ett år. Har inte jätte bra koll på skolorna du sökt till förutom att metropolitan i London verkar bra till ett rimligt pris. Jag tror dock jag är lite sent ute för att söka till den. Skulle va jätte kulatt snackas vid och utbyta infromation Jag är även intresserad av rumskamrat i London om det är något som intresserar dig. Aifos-s@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀