Ledigt boende Milano, jan -07 - Forum

2006-12-10 22:47   Therese L
Del i stort dubbelrum. Lägenheten är nyrenoverad och fräsh, belägen 5 min från stadsdelen Navigli. 400€ allt inkluderat (även internet). Rummet delas med mig, 23-årig modestuderande.

Ang: Ledigt boende Milano, jan -07
2006-12-12 09:28   modestudent
hej! jag är en tjej på 18 år som studerar modedesign i sverige.. jag söker nu in till en design skola som heter marangoni i milano och letar därför boende till sommaren/hösten.. är du intresserad av att dela rum framöver kan du maila mig på grahn_jessica@hotmail.com eller svara här! ha en underbar dag! jessica

Ang: Ledigt boende Milano, jan -07
2007-02-22 23:53   Rille
Hej! antar att rumet inte finns ledigt fortfarande men kollar ändå.. jag ska börga plugga på Scuola Leonardo da Vinci i navigli området. kursen startar den 26/3 och jag behöver boende. tips på vart man bäst fixar det? hadet bra!

Ang: Ledigt boende Milano, jan -07
2007-04-15 16:32   Jenny
Jag undrar om det fortfarande är ledigt, delen av lägenheten du tidigare utannonserade, eller om du redan fått en room mate? Hör av dig om det är ledigt så berättar jag mer!

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀