LÄGENHET PARIS UTHYRES - Forum

2007-11-28 12:30   Kristina NT
Location: PORTE DE VITRY/PARIS UTHYRES LÄGENHET HYRES UT MÅNADSVIS. VID EN AV PARIS PORTAR: HELT MÖBLERAD LÄGENHET UPPDELAD PÅ 2 PITTORESKA RUM MED GENOMGÅENDE SOL PÅ FJÄRDE VÅNINGEN I ETT SEKELSKIFTESHUS UTAN NÅGON SOM HELST INSYN . KÖK MED TVÄTTMASKIN OCH TORKTUMLARE. BADRUM MED DUSCH 650 EURO PER MÅNAD INKLUSIVE EL LÄNGRE ELLER KORTARE VISITER KAN DISKUTERAS GÄRNA STUDENTER ALLRA HELST NÅGON SOM KÄNNER NÅGON SOM JAG KÄNNER DET HÄR ÄR MITT ANDRA HEM, SÅ PLEASE TIPSA BARA SKÖTSAMMA PERSONER! MVH KRISTINA Vid intresse, kontakta mig på kristinatoyra2@hotmail.com

Ang: LÄGENHET PARIS UTHYRES
2008-01-13 16:06   hj
om du ingår så kan jag tänka mig en vecka mvh håkan

Ang: LÄGENHET PARIS UTHYRES
2008-01-15 02:43   hj
hej tina det e klart intresant

RE: LÄGENHET PARIS UTHYRES
2008-01-17 23:52   hh
Hej Kristina jag är intresserad av din erbjudande av lägenhet i Paris. Jag ska snart till Paris för att påbörja min forskarutbildning och behöver en lägenhet (helst möblerad)för några månader. Om ditt erbjudande fortfarande kvarstår, kan du kanske lämna ett meddelande i detta forum och jag kommer att kontakta dig för att diskutera mer om saken. Jag pratar någorlunda franska och har tidigare bott i södra Frankrike. Hoppas på ditt Svar! hh

RE: LÄGENHET PARIS UTHYRES
2008-02-13 14:23   Kristina
Till alla som läser annonsen om Paris. Den är uthyrd hela våren 2008. Om ni önskar hyra from hösten 2008, kontakta mig via mejl, eftersom jag inte är inne här så ofta.

RE: LÄGENHET PARIS UTHYRES
2008-02-13 14:27   KNT
TILL ALLA SOM LÄSER PARIS-ANNONSEN/PORTE DE VITRY Lägenheten är uthyrd tom juni 2008. Hyrs ej ut mindre än en månad, eftersom vi inte har städerska/hotellservice. Vid intresse av längeheten from höst 2008, var god hör av er på min mejladress. (se ovan) MVH KNT

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀