Lägenhet i Paris sökes! - Forum

2005-11-18 23:16   Lina
Hej hej hallå! Letar just nu förbrílt efter en lägenhet i centrala Paris för 3-4 tjejer som ska plugga där efter Nyår. Någon som har bra tips eller har nåt att hyra ut? Hör av er! Vi är glada för alla förslag! Kramar//Lina(19)

Ang: Lägenhet i Paris sökes!
2005-11-21 21:27   Sara
Hejsan! Jag ska också till Paris och kände så igen mig i ditt första inlägg att jag bara var tvungen att skriva (var i Paris första gången sommaren 2004 och har åkt tillbaka tre gånger sedan dess, under sista året i gymnasiet dessutom ;)). Har alltså också tagit studenten och är 19 år och åker i jan-feb till Paris för 3-6 mån. Förstod genom inläggen att ni är ett gäng tjejer nu, men behöver ni nån mer så är jag jätteintresserad. Vad jag har förstått så blir det billigare ju fler man är. I vilket fall som helst får du gärna ta kontakt med mig om du vill ha tips om bra bostadssidor samt andra tips om Paris :D Hälsningar/ Sara soderstrom_sara@hotmail.com

Ang: Lägenhet i Paris sökes!
2005-11-29 19:16   emma
hej! jag leta också och kan tipsa om svenska kyrkans hemsida, www.svenskakyrkanparis.com de har länkar om boende och speciellt LOGIS är väldigt bra o serviceinriktade, de tar dock avgift. /Emma (20) BTW: vill ni ha fler som delar så hör gärna av er, jag åker i januari och ska plugga franska på sorbonne

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀