Lägenhet i Milano - Forum

2006-02-02 21:04   Andrea
Hej, jag heter Andréa och bor just nu i Milano men skall åka tillbaka till Sverige nu i mars. Det betyder att jag har ett jättefint rum ledigt på 21 m2 centralt i Milano på en jättefin gata och med en annan svensk tjej inneboende. Vid intresse får ni jättegärna höra av er till mig så skickar jag bättre beskrivning och bilder. Vänliga hälsningar Andréa

Ang: Lägenhet i Milano
2006-02-18 19:52   Jessica
jag ka ner till italien nu i mars och letar efter en lägenhet, har ni redan hittat inneboende eller söker ni fortfarande, är isåfall väldigt intresserad /Jessica (jessie_olsen@yahoo.se)

Ang: Lägenhet i Milano
2006-06-01 13:17   HR
Hejsan! Jag letar rum i Milan men dock inte förän till i höst? Kanske att ni behöver någon efter sommaren? Jag har sökt en design skola i Milan (IED)och börjar inte förrän i oktober månad .... Hör jätte gärna av er..även om inte eran lägehet behöver en rumskompis men jag vore hjärtligt tacksam för tips på hur jag finner ett billigt rum! /Vänlga hälsningar Helena

Ang: Lägenhet i Milano
2007-02-04 16:29   Elin
Hej! Jag är intresserad av en lägenhet till ett bra pris i Milano eftersom jag funderar på att flytta dit en tid i sommar. Hör av er till min mail om ni vet något! / Elin

Ang: Lägenhet i Milano
2007-04-16 18:30   Jenny
Snälla hör av dig till mig, jag ska fara till Milano nu i månadsskiftet och behöver ett boende. Så är det aktuellt eller om du har några andra känningar, om det är någon annan som har något som kan vara aktuellt vore jag väldigt tacksam över att få den informationen. Jenny. jempalainen@hotmail.com

Ang: Lägenhet i Milano
2007-04-16 18:30   Jenny
Snälla hör av dig till mig, jag ska fara till Milano nu i månadsskiftet och behöver ett boende. Så är det aktuellt eller om du har några andra känningar, om det är någon annan som har något som kan vara aktuellt vore jag väldigt tacksam över att få den informationen. Jenny. jempalainen@hotmail.com

boende!
2007-04-25 22:06   Helena
Hejhej! Jag ska oxå läsa i Milano på IED i höst, har du hittat boende och vill du dela? Om inte, har du ngt tips på var man kan leta boende nånstans? Hör av dig! Helena =) soo83@hotmail.com

RE: Lägenhet i Milano
2009-07-21 13:45   caroline
Hej!har ett ledigt rum i Milano som hyrs ut ifrån den 1augusti. En stor lägenhet som delas med en italienska och en engelsk kille. 2 badrum och ett stort kök. Lägenheten ligger nära IED ifall nån ska studera där. (piazza 5 giornate) Månadshyra 570euro. Om ni är intresserade hör av er debelder@passagen.se

RE: Lägenhet i Milano
2009-09-29 10:16   Bora
Hej! Vet någon vad milans bostad hemsida heter? Det skulle vara bra och veta. Jag vill hyra ett rum. Snälla svara....

RE: RE: Lägenhet i Milano
2009-10-20 15:12   Isabella
Hej! Jag ska bo i Milano i 1,5 månader från 27okt, någon som har något tips om boende där man delar lgh?

RE: Lägenhet i Milano
2010-02-10 11:40   Fredrik Olivi
Hej, Mycket intresserad av att se mer bilder och fa veta var rummet ar,kostnaden etc? Fredrik Olivi

RE: Lägenhet i Milano
2010-03-07 17:02   sassa
hej .. jag bor i torino men söker lägenhet i milano nu och är jätte intresserad av detta .. hör jätte gärna av dig.. mitt nummer är 3464731180 tack så länge / sassa

RE: Lägenhet i Milano
2010-03-15 19:02   stefanie
hej Är rummet fortfarande ledigt? mvh Stefanie

RE: Lägenhet i Milano
2010-03-15 19:10   stefanie
hej Jag ska studera i milano from april-juni, har du hittat någon lgh?letar också... mvh Stefanie

RE: Lägenhet i Milano
2010-03-16 16:44   sassa hosseinali
post hej jag är en tjej som just nu bor i turin men behöver en lägenhet snarast möjligast är jätte intresserad av denna lägenhet.. hör gärna av dig til mig. / sassa mob. 3464731180

RE: Lägenhet i Milano
2011-04-26 20:03   My

Hejsan!
Vill du fortfarande hyra ut ditt rum idag? Om ja, kan du kontakta mig
myyin@live.com


RE: Lägenhet i Milano
2013-06-22 14:33   hanna eriksson

Hej! är rummet i milano fortfarande ledigt? är intresserad av det :)


RE: Lägenhet i Milano
2018-02-05 19:46   Roua Almawally
Hej Andre'a!
Jag heter Roua och bor I Malmö. Jag ska snart flyta till Milano och börja studera fashion design. Jag undrar om jag kan ta över ditt rum om ingen annan har hyrt den? Finns det möjlighet för se bilder, vad kostar hyran, vag är det som ingår på hyran säng...?

Med vänlig hälsning,

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀