Lägenhet i Los Angeles - Forum

2010-11-11 08:45   Camilla Stenson

Hej!

Jag är en 20årig tjej som precis skickat in min ansökan till Santa Monica College där jag vill studera Business & Merchandising med start den 14 Februari. Jag har ännu inte fått svar på min ansökan men det sägs ju "att alla kommer in" och jag hoppas verkligen på att vara en utav dem..

Jag vill vara tidigt ute vad det gäller boendet då jag tänkt komma ner redan i början av Januari, och tänkte kolla om det finns fler tjejer i min ålder som skulle kunna tänka sig att dela lägenhet? Mest aktuellt för min del skulle vara att man hade ett eget rum med gemensamt kök, vardagsrum och toalett. Men självklart funkar det att dela rum också - Bara det känns rätt för båda två!

Som person är jag väldigt driven och kommer definitivt att ta studierna seriöst, jag är glad, positiv och älskar att träffa nya människor. På min fritid tränar jag mycket, umgås med mina vänner och har ett stort intresse för matlagning! Jag har väldigt lätt att anpassa mig i grupp och känner väl till Los Angeles då jag varit där 2 gånger tidigare. Jag hoppas på att hitta någon eller några tjejer som är riktigt sköna och skulle tänka sig att slå ihop!

Är du intresserad eller befinner dig i samma sits som jag?
Maila mig på: Camilla.Stenson@Hotmail.com
Eller Facebook: Camilla Maria Stenson


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀